Hoe krijg je vrouwelijke vormen?

Ik heb een soort plankfiguur alles is dun behalve mijn benen. Als ik aan wil komen is het enige wat aankomt (als ik naar mijn familie zou kijken) mijn buik en benen maar voorderest heb ik geen enkele vrouwelijke vorm. Kun je dit veranderen? Want bepaald goed voel ik me er niet bij..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.6K

Antwoorden (3)

Je bouw is nu eenmaal je bouw, daar kun je niet zo heel veel aan doen.
Als je de puberteit al hebt gehad, gaat er niet veel meer veranderen.
Je zou kunnen kijken naar je kleding, zoek iets wat goed bij je figuur past, wat je sterke punten accentueert. Misschien een pushup BH als je je daar prettiger bij voelt.

Sporten kan ook wel helpen. Door krachttraining kun je wat meer spieren krijgen, en kun je bijvoorbeeld je schouders wat breder krijgen, waardoor je iets meer een zandloperfiguur krijgt.

Toegevoegd na 38 seconden:
Verwacht geen wonderen, maar het kan wel een beetje verschil maken. Het kan je in elk geval wel zelfverzekerder maken.

Toegevoegd na 22 minuten:
Je bent een vrouw, dan heb je vrouwelijke vormen.
En zo heb je ook dames die jaloers zijn op jouw mooie slanke figuur. Steek je energie in waarderen wie je bent, in plaats van je te vergelijken met een ander.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In plaats van te sleutelen aan je figuur, kun je beter iets doen aan hoe je over jezelf denkt.
Ritsuka
10 jaar geleden
helemaal mee eens, maar goed zittende kleding en sportief bezig zijn (zodat je kan zien wat je lichaam allemaal kan) is heel goed voor je zelfvertrouwen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ Ritsuka
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ voor je laatste toevoeging. Dat vergelijken met een ander levert niks goeds op.
Zoals hierboven genoemd zal dit zonder ingrijpen nooit veranderen.
Bepaalde soorten anti-conceptie kunnen er wel voor zorgen dat je meer bij je borsten en heupen aankomt, maar dit is niet gegarandeerd. Daarbij worden dit soort pillen juist zoveel mogelijk verbeterd omdat veel vrouwen dit een negatief effect vinden.
Ook van hop (bier, tabletten etc.) en sojapreparaten krijg je grotere borsten maar dit raad ik niet aan. Het stimuleert je oestrogeen en verhoogt sterk te kans op borstkanker zolang je nog niet in de menopauze zit (wanneer je hier in zit verlaagt het juist de kans omdat je dan een tekort aan oestrogeen heeft.) Daarbij moet je dit ook nog de rest van je leven blijven slikken omdat het effect niet permanent is nadat je bent gestopt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Borsten zijn alleen te krijgen en te vergroten door een speciale hormoon pil of een operatie. Bil- en beenspieren kun je echter krijgen door oefeningen. Als je maar genoeg goed zware oefeningen doet, zijn je billen op lange termijn gelift. Je zult zien dat je billen meer omhoog staan, je buik plat is en je benen gespierd. Zoek op YouTube en Google naar 'workouts' of download een app met oefeningen (Aps is een app waarmee je op verschillende niveaus dmv oefeningen je lichaam kunt verbeteren).